Het andere recruiten

 

Bij het zoeken naar het juiste personeel in opdracht van een klant wordt er, in het algemeen, gekeken naar de opleiding(en), vaardigheden en ervaring van een kandidaat.
Dit is onvermijdelijk, maar hiermee wordt voorbij gegaan aan een minstens even belangrijke factor, nl. de persoonlijkheid van de kandidaat.

Past zijn/haar persoonlijkheid bij het bedrijf en haar visie?

Botsen de karakters van kandidaat en opdrachtgever niet?

Staan alle neuzen dezelfde kant op?

Bij Skiep Management richten we ons vooral op bovenstaande vragen, immers, een opleiding is te volgen, vaardigheden zijn aan te leren, maar een persoonlijkheid wijzigt niet.
De eerste selectie middels CV zal gericht zijn op de vaardigheden. Bij het eerste gesprek zal vnl gekeken worden naar de persoonlijkheid en hoe deze binnen het bedrijf past.

Een andere manier van werken die Skiep Management uniek en succesvol maakt.

 

 

 

 

 

Benieuwd of wij voor u dé geschikte kandidaat kunnen vinden? Neem dan contact met ons op: