Werken in de cloud, ik vind het fantastisch. Geen server hardware meer nodig, altijd de laatste versie beschikbaar en zowel op laptop, tablet als telefoon alle data binnen handbereik.
Maar het maken van de keuze voor de juiste software binnen het enorme aanbod van aanbieders is lastig. Veel van deze organisaties werken zonder verkopers en de enige mogelijkheid om de software te bekijken is een on-line demo of het afsluiten van een proefabonnement.

Heeft u als ondernemer de tijd om al die pakketten naar uw wensen in te richten en vervolgens op functionaliteit te beoordelen? Ziet u door de bomen het bos nog wel en kunt u een keuze maken uit de grote hoeveelheid aanbieders? En als u uiteindelijk een keuze heeft gemaakt, is dit dan de juiste?

Ik spreek regelmatig ondernemers die aangeven een keuze te hebben gemaakt voor software die uiteindelijk toch niet bij hun organisatie blijkt te passen. Ze worden belemmerd in hun werkzaamheden en de groei van hun bedrijf door het aanschaffen van een softwarepakket dat niet bij het bedrijf blijkt te passen. Soms kan dit zelfs een verminderde productiviteit geven.
Om de juiste keuze te kunnen maken is hulp hierin vaak een vereiste. Het maken van een schifting uit het grote aanbod, het “door de mooie plaatjes” heen kijken, weten wat er echt nodig is aan functionaliteit en de softwarepakketten zo goed kennen dat de keuze beperkt wordt tot een klein aantal, waarin je voor het kiezen van het uiteindelijke pakket op het goede spoor gezet kunt worden.

Dat is precies waar Skiep management goed in is. We kennen de markt, kunnen de wensen van de klant vertalen naar een plan van aanpak en de juiste softwarepakketten hierbij vinden. Daarnaast kijken we verder naar de functionaliteiten van het programma, vragen door en zorgen ervoor dat de uiteindelijke keuze het pakket betreft wat de processen binnen uw bedrijf kan optimaliseren .


0 reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *