Gisteren ben ik als bezoeker naar de promotiedagen Noord Nederland geweest. Na een inspirerende opening met o.a. Arjen Lubach mochten wij als publiek om 12.00 uur de beursvloer betreden.

Mijn doelstelling was het zoeken naar bedrijven in Noord Nederland die mij kunnen ondersteunen bij het bieden van oplossingen bij een aantal van onze klanten.

Wat is het dan toch jammer dat je aankomt bij een stand, die een flinke stuiver heeft gekost, en verkopers staan of erger nog zitten ongeïnteresseerd voor zich uit te staren. Of ze zijn druk met hun telefoon in de weer en/of gezellige conversaties met collega’s te voeren en hebben daardoor geen oog voor de omgeving en missen zo potentiële klanten.
Bent u als ondernemer, voordat u besluit op een beurs te gaan staan, wel eens bezig met:

• Wat wil ik mijn bedrijf laten uitstralen.
• Welke boodschap wil ik uitdragen
• Hoe wil ik dat de standbemanning zich gedraagt
• Wat is mijn doelgroep
• Hoe krijg ik bezoekers op mijn stand
• Hoe ga ik de verkregen leads opvolgen

Heeft u dit niet gedaan?

Zonde van alle inspanningen en de investering die hier tegenover staat.

Ook beursdeelname behoeft een strategie !


0 reacties

Geef een reactie

Avatar plaatshouder

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *